ANKEFIETJE

woensdag 18 juli 2012

Dear Jane, beetje anders....

Eindelijk is de laatste punt af.
 Mensenkinderen, wat heeft dat een moeite gekost.
De laatste maanden rust er geen zegen op,
maar we gaan stug door hoor.

Ik ben gezwicht voor het lieve machientje
dat op veel blogs te bewonderen is.
Persoonlijk opgehaald in Winschoten bij
Andre en Titia, een aanrader.
Titia heeft een schattig winkeltje bij haar huis
met een workshopruimte, jammer dat ik
zo ver bij haar vandaan woon, anders....



Ik heb een paar uurtjes besteed aan het
'vriendjes worden' met de Featherweight
maar nu is het waarschijnlijk voor het leven!
Hij is gemaakt in mijn geboortejaar,
dus hoop ik dat Janneke (net 1 jaar geworden)
er later blij mee zal zijn.

Meteen maar de puntranden aan elkaar gestikt,
wat een leuk nostalgisch geluid.




En wat een enorme lap wordt het......

Vraag me af of Jane haar blokken op een
machine gestikt zou hebben, als ze er een
had, misschien wel.



En nu zijn de hoekpunten aan de beurt
en alvast mijmeren welke achterkant
ik zal kiezen, nog geen idee.
Dus doe ik maar lekker lang over dit karweitje



Quiltgroetjes!

12 opmerkingen:

  1. Wat een werk allemaal vind je niet? Ben benieuwd hoe jouw DJ eruit ziet als alles inelkaar zit.
    veel plezier met je singertje. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige machine en wat ga je lekker! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die machientjes telkens meer quiltster komen er aan een en wat een werk zo'n DJ, een grote quilt he..............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte met je Featherweightje! Ik ben er ook zo weg van, maar ik
    moet eerlijk bekennen, dat ik er veel te weinig mee naai. Ben nog
    steeds het meest met de hand bezig, maar toch zou ik hem (o, nee,
    haar...) nooit wegdoen en ik neem me voor er meer mee te gaan werken. Want de steekjes zijn prachtig en het geluid ook al zo
    mooi. Veel plezier met je machientje en natuurlijk ben ik heel be-
    nieuwd naar je DJ, die zo te zien bijna klaar is!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Binnenkort een vriendinnetje voor jouw feighterweightje?
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeetje wat bewn je al ver!!! en wat wordt ze mooi..;0)
    en ook een feather weightje......gezellig...
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig machientje en je quilt.....wat wordt ie geweldig mooi! Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Janneke, lijkt me heel bijzonder. Morgen vieren we de eerste verjaardag van Rosa....kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom bij de club Anke.....leuk dat je er ook één hebt, ze zijn zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende Featherweight. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi blog. groetjes van Janita
    Ik volg je

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw Sjaantje is wel heel speciaal, net als je mesjientje!
    Wat een service hè van meneer André, ik ben er ook blij mee.
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je DJ ziet er geweldig uit. Mooie kleurencombinatie. Tsja, soms kost het even tanden bijten om een quilt af te krijgen en soms gaat het helemaal vanzelf. Weet ook niet hoe het komt.
    Wat leuk, een naaimachine uit je geboortejaar. Lijkt me ook nog wel wat:-)

    BeantwoordenVerwijderen