ANKEFIETJE

vrijdag 10 oktober 2014

Wie wat bewaart.....



Tja, en toen was de zomer alweer voorbij.
Het quilten (en bloggen) heeft lang op een héél laag
 pitje gestaan maar nu de herfst haar intrede heeft 
gedaan heb ik er weer zin in.

Het quilten van de Dear Jane vordert gestaag,
elke dag probeer ik mijn naaldenrondje leeg te
quilten.



Momenteel zijn de sashings aan de beurt
en dat vind ik zo saai ! Maar nog even doorzetten
en dan mag ik aan de bias strips beginnen.


Gelukkig hebben we nog wel iets warms liggen
om onder te kruipen, mocht de winter plotseling
invallen.......



In ons huis was het vorige week plotseling een
ziekenboeg van jewelste.




Het verplegend personeel hoort natuurlijk passende
bedrijfskleding te dragen. Gelukkig kan deze oma
niet makkelijk stofjes weggooien dus hoefde ik niet
lang te zoeken naar een wit stofje om een
'zusterschort' te maken.




En dan maar meteen een kookschortje erbij.


En zo heb ik tóch iets te laten zien na deze
niet productieve zomer.


Tot gauw!

8 opmerkingen:

  1. Wat een enige schortjes! Daar is Janneke vast superblij mee! Je DJ wordt mooi maar wat een klus zal het zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja meis, quilten van jane gaat niet in je kouwe kleren zitten..wat een werk toch!!
    Gelukkig is die kleine Janneke er nog om je af te leiden..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er geweldig uit! Die prachtige Jane, de schitterende gebreide deken en dan die schattige schortjes! Leuk idee zo met de naam erop, zal ik pikken voor mijn nichtjes! Vind dat naaldenrondje ook heel gaaf, mag ik vragen waar je dat kocht?
    Leuk als cadeautje voor mijn vriendinnen. Fijn weekend,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Lida, ik heb de Clover Quilt Dome ooit op de beurs in Veldhoven gekocht. Waarschijnlijk is er in NL wel een winkel die hem nog heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig weer een blogje van jou te lezen. Wat wordt jouw DJ mooi, nog eventjes en dan heb jij een AFFO. Leuk ook die schortjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij een handig naaldenrondje. En als oma zich dan per ongeluk mocht prikken zijn er gelukkig zustertjes in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha gezellig weer een blogje van jou het was wel een tijdje stil maar ach de herfst komt er aan en een lange winter dus we gaan weer vele leuke dingen maken toch? ik ben ook bezig met de randen van de dear jane valt tegen he? dat quilten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé gezellig, weer in blogland! Ja die Jane heeft een hele boel sashings! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen